Seimo narės Dovilės Šakalienės apkalta

Komentarai

#21420

Aš pasirasau nes esu trijų vaikų mama ir man rūpi mano vaikai. Aš prieš vaikų genocidą.

(Vilnius, 2018-11-08)

#21421

aš pasirašiau

(kretinga, 2018-11-08)

#21422

Aš pasirašau, nes negaliu pritarti smurtui prieš vaikus. Kokie bebutu tevai, vaikai juos myli ir labai skaudžiai išgyvena atskirtį. O jei šeima mylinti...... baisu pagalvoti, ka turi ištverti vaiku širdelė

(Kėdainiai, 2018-11-08)

#21425

bijau netekti savo nuostabiu vaiku

(utena, 2018-11-08)

#21433

Palaikau

(Vilnius, 2018-11-08)

#21453

Vykdoma neteisybė

(Panevėžys, 2018-11-08)

#21460

Vaikai turi augti su tevais. Seima yra vienetas. Jeigu yra problemu, tevai turi buti ugdomi neatimant vaiku. Atimti vaikus tik krastutiniu atveju. Taip pat besilaukiantiems tevams parengti tevystes klases.
Mano mama alkoholike, gere, kartais muse mus, valgyti nebudavo nieko, kaip dabar atsimenu su sese zalia svoguna pasidalinome per puse ir valgeme, drabuziu neturejome, dantukus man skaudejo nuolat, prisiziurejau namie toki vaizdu... Ir kai viena diena mama mus paliko, dingo, as nesidziaugiau, verkiau kasdien ir meldziausi kasvakar kad mama sugriztu. Vaikams reikia tevu, kokie jie bebutu, rysio nepanaikinsi.

(Ross-on-Wye, 2018-11-08)

#21471

Aš pasirašau, nes nepritariu, neadekvatiems vaiko teisių tarnybų veiksmams, t.y. smurtui prieš šeimas, neproporcingas bausmes tėvams, vaikų paėmimą be teismo sprendimo, kai nėra grėsmės vaiko gyvybei.

(Vilnius, 2018-11-08)

#21473

Turėtų pasišalinti iš pareigų!

(Kaunas, 2018-11-08)

#21480

Aš pasirasau, nes nesutinku su tokiu istatymu, kuris traumuoja šeimą ir vaikus

(Šiauliai, 2018-11-08)

#21482

Aš pasirašau nes, pagal naująjį įstatymą didžiausiais smurtautojais prieš vaiką ir jo šeimą tapo valstybės tarnautojai ir tie "didvyriai" kurie praneša apie smurtą šeimoje. Pranešti apie smurtą šeimoje gali bet kas: kerštaujantis kaimynas, paauglys, neadekvatus ar net psichikos sutrikimą turintis asmuo. Ir niekas šių faktų netikrinęs, tiesiog drąsko šeimas, net jei smurto požymių nėra ir nebuvo. Yra totaliai žalojama vaikų psichiką. Aš sutinku su bendra žmonių nuomonę, kad tokiu būdu vykdomas šalies genocidas. Akivaizdu, kad šis įstatymas yra ir atitinkamų asmenų pasipelnymo šaltinis. Tėvai turi teisę auklėti savo vaikus!
Manau už kiekvieną nepasitvirtinusį pranešimą atsakingas asmuo turi nešti teisminę atsakomybę, priskiriant žalos šeimai atlyginimą. Tokiu būdu bent kažkiek sumažėtų melagingų ar rimto pagrindo neturinčių pranešimų. Tokią atsakomybę turi nešti ir visi valstybės tarnautojai.
Tie atvėjai, kai vienas iš tėvų tyčia nužudė savo ar sugyventinio vaiko, akivaizdžiai nulemti psichikos sutrikimo ar narkotinių medžiagų, alkoholio vartojimo. Ir tai nėra pagrindas draskyti kitas šeimas. Tai pagrindas peržiūrėti įstatymus dėl psichikos sutrikimų turinčių žmonių priverstinio hospitalizavimo, priverstinio tyrimo, siekiant apsaugoti visuomenę nuo galimos žalos.

(Klaipėda, 2018-11-08)

#21486

Aš pasirašau, todėl, kad negaliu būti abejinga vaikų kančiai.

(Šiauliai, 2018-11-08)

#21491

ribos peržiangiamos tiesiog nebevietoje ir nebelaiku. atimant vaikus ir issiunciant juos pas svetimus zmones kai tai nera butina - vaiko teisiu pazeidimas.

(Radviliškis, 2018-11-08)

#21493

Pasirašau nes apsurdas visiaka nesamone istatymas

(Vilnius, 2018-11-08)

#21502

Aš pasirašau, nes kas dabar darosi yra protu nesuvokiama.

(Kretinga, 2018-11-08)

#21503

Aš nepasirašau, nes nepritariu vaikų atiminėjimui.

(Šiauliai, 2018-11-08)

#21508

Aš pasirašau, nes akivaizdu, jog šios įstatymo pataisos ir išplėsti " Vaiku teisių apsaugos" įgaliojimai yra visiškas absurdas. Vaikai atiduomi globejams, per trumpa laiko tarpa, vel perduodami kitiems globejams!? Kuo tai gerai vaikui??? Vaikai paimami iš šeimu dėl kažkiokių neaiškių skundų, išvežami iš darżelio be tėvų žinios. Čia normalu? Čia normali valstybė?

(Pabradė, 2018-11-08)

#21514

Jai ten ne vieta, mes juos išrinkom, ne tam, kad mūsų vaikus atiminetu.

(Kaunas, 2018-11-08)

#21517

As pasirasau nes vaikus turi aukleti tevai o ne valdzia!

(Vilnius, 2018-11-08)

#21527

nes pasidare absurdas su vaiku atiminejimu

(kaunas, 2018-11-08)

#21529

Ji tinkamai neatstovauja šeimos interesų, nevaldo, nekontroliuoja esamos šiandieninės situacijos susijusios su vaikų teisių apsaugos įstatymais. Žmonės bauginami ir jau išsigandę. Nepasitikiu Dovile Šakaliene kaip einamų pareigų specialiste.

(klaipeda, 2018-11-08)

#21532

U

(Varena, 2018-11-08)

#21533

Nes aš prieš genocidą taikos metu

(Vilkaviškus, 2018-11-08)

#21541

Aš pasirasau

(Mazeikiai, 2018-11-08)

#21545

Pasirašau

(Bracknell, 2018-11-08)

#21550

Aš pasirašau

(Marijampolė, 2018-11-08)

#21554

Tyleti jau nebegalima.valdininkai jau emesi vaiku prekyba.i sita purvina reikala uodega imerke Sakaliene deklaruodama save tokia teisinga...bestija...ja pacia parduoti i kokiu "globeju"rankeles...tegul dedasi tuos tusinukus nuo seimo stalo ir pucia taip toli kad nerastu jos vilti prarade tevai...as pats esu tevas ir ieskociau jos ilgai...kol nerasciau...jei jos darbeliai pakenktu mano vaikui...

(Kranenburg, 2018-11-08)

#21562

Pasirašau, nes vaikai ne givuliai, kad galima būtų atiminėti iš tėvų, kaip kačiukus.

(Zarasai, 2018-11-08)

#21566

Skaitau, kad taip psichologiškai žalojami vaikai.

(Jonava, 2018-11-08)

#21572

Gana atiminet vaikus uz nieka. Kiek galima kas ji per zmogus.

(Kaunas, 2018-11-08)

#21575

Aš pasirašau

(Alytaus rajonas, 2018-11-08)

#21582

Turiu vaika su charakteriu. Valgyt nenori -sauke miegot nenori sauke, praustis nenori sauke. Tikrai bijau ,kad nebutu tokios nelaimes ,kaip dabar matau spaudoje. Per du metus nei kart ir piktas kaimynas neatejo pazoureti kas vyksta - aciu jam uz supratinguma. Vedziau vaika ir pas psichologa ,kad pasakytu kaip man elgtis. Vaikas yra vaikas ir reiktu sipratingumo aplinkai ,kad ne visada yra priezastis sitom isterijom. Siandien irgi pasiemus zaisla trinktelejo man taip ,kad kazin ar pirstas neluzo ,uzrekiau garsiai ( pries tai 10 kart graziai buvo pasakyta ,kad negalima must mamos) ir pagavau save bijant garsiau uzrekti ant vaiko nes o kas jeigu ateis uz duru kazkas ir issines vaika. Labai gerai ,kad stipreja apsauga vaikams viskas super , bet gal eikim link to racionaliais keliais. Gal pirma paruoskim darbuotojus normaliai siam be proto atsakingam darbuj? Prabunda visa valstybe po ziauriu ivykiu ir bando pfies europa pasorodyt -va mes irgi uz vaikus mes irgi saugom vaikus. Kai mokiausi socialini darba buvo aiskiai mokoma - pirmiausiai padaryti viska ,kad seima pasikeistu igautu igudziu ir tik tada jeigu padetis nesikeicia vaikas paiimams LAIKINAI ir stebima kaip seima elgiasi ar bando spresti problema ,jeigu ne tada vaikas keliauja i globos namus. Paruoskit specialistus o tada prasom visus mokint kaip gyvent. Noras parodyt ,kad valomes keiciames saugom perzengia visas proto ribas. As esu uz vaiko sauguma ,bet kiek pavyzdziu galeciau papasakot kur vaikai iki pilnametystes sedi pas alkoholikus nedavalge kur pasalpos keliauja pigiam vyneliuj bet ne vaikam kasniuj kodel i tokias seimas kazkodel nenori eit atiminet? Gal nemoku konrkreciai graziai rasyti ir teisingai ,bet tikiuosi mintis aiski.

(Vilnius, 2018-11-08)

#21585

Gana tyčiotis iš mūsų ir vaikų,lauk Sakaliene ir jos saika

(Kaunas, 2018-11-08)